۱۳۸۸ دی ۱۷, پنجشنبه

طنز / پیشنهاد اعدام اغتشاشگران در سه سوت

انصافاً حسینیان به خوبی جای الهام را در ستون من پر کرده است به همین خاطر و برای تشکر این موارد را به وی پیشنهاد می دهم؛
الف- کاهش مدت اعدام این اغتشاشگران از پنج روز به سه سوت،

کلمه: ابراهیم رها در ستون طنز روزنامه اعتماد نوشت:باور بفرمایید هیچ چیز در دنیا اینقدر لذت ندارد که شما آش عده یی را بپزی و کله پاچه عده یی را بار بگذاری که کلی آدم به تو زنگ یا ای میل بزنند و بگویند دلمان خنک شد، در همین راستا تا زمانی که امکان داشته باشد و بشود در این ستون از حق دفاع کرد، ولو در حد یک خط، حتی اگر صد بار حذف شوم، این کار را ادامه خواهم داد و برایتان سبزی پلو خواهم پخت. خب می بینید که ادبیاتم شبیه ادبیات عادل فردوسی پور شده، عجیب هم نیست.

کسانی که برنامه ۹۰ این هفته را دیده اند به من حق خواهند داد. من سبزی پلو امروز را تقدیم می کنم به دوستم عادل فردوسی پور.

برای پاک کردن برنج یکی از مسوولان گفته با اغتشاشگران به شدت برخورد می کنیم.

البته این جمله، جمله جدیدی نیست فقط بنده به عنوان یک سرآشپز می ترسم یک عده معلوم الحال از این جملات سوءاستفاده کنند و به گفته وزیر اطلاعات خودشان را برملا کنند.

البته من درست متوجه نمی شوم که چطور یک نفر با سوءاستفاده از یک چیزی خودش را برملا می کند چون قاعدتاً برملا شدن به نفع کسی نیست و نیازی نیست تا فرد برای برملا شدن دست به سوءاستفاده بزند.

عرض می کردم برنج را پاک کنید (این هزار مرتبه، عرض کردم کار زشتی نیست و شما ذهن تان را درست کنید) چرا که روح الله حسینیان طراح طرحی در مجلس بوده که پیرو اعتراضات خیابانی کسانی که محارب شناخته می شوند به جای مدت زمان ۲۰ روز ظرف پنج روز اعدام شوند.

انصافاً حسینیان به خوبی جای الهام را در ستون من پر کرده است به همین خاطر و برای تشکر این موارد را به وی پیشنهاد می دهم؛

الف- کاهش مدت اعدام این اغتشاشگران از پنج روز به سه سوت،

ب- اعدام کسانی که از اغتشاشگران ته دلشان خوش شان می آید.

ج- اعدام افرادی که شاید یک روز و روزگاری از چیزهایی خوش شان بیاید که حسینیان خوشش نمی آید. د- اعدام کنید کلاً چیز باحالیه، سردار رادان اعلام کرده برخورد پلیس بدون اغماض خواهد بود. عرض می کنم (توضیح فراوان درباره عرض کردن داده ام) که حتماً با سارقین ماشین های نیروی انتظامی دیگر.

بعد از پاک کردن برنج، سبزی را هم پاک کنید. سبزی را خوب پاک کنید. بله درست شنیدید سبزی را عرض کردم (عرض کردم ها،) طبعاً سبزی را روی روزنامه پاک می کنید در همین راستا می خوانیم که به شش مطبوعه تذکراتی داده شده.

شرح و بسط تذکرات را هم می خوانیم به همین دلیل هوس می کنیم ما هم از موضع خودمان تذکرات و تحکماتی به مطبوعات داشته باشیم؛ الف- همه روزنامه ها باید عکس شخص بنده را به عنوان عکس اول صفحه نخست خود چاپ کنند.

اندازه عکس را هم بنده دقیقاً طی فکس یا تلفن به شکل شفاهی دستور خواهم داد. ب- مطبوعات نباید نسبت به ستون من از خود نقطه نظری داشته باشند. آنها اگر نسبت به واقعه یی تحلیلی داشته باشند – بیخود می کنند که داشته باشند – حتی نوع تیتر هم باید هم راستا با محتویات سبزی پلوی من باشد. ج- من از سرمقاله های بعضی مطبوعات در مورد نوع سبزی پاک کردنم خوشم نمی آید، گفته باشم پس فردا گلایه یی نباشد. د- تیتر یک همه روزنامه های فردا باید این باشد که من تعیین می کنم؛ درود بر سبزی پلو،

منبع : سایت کلمه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر